BrixCRM

brengt je carrière in beweging

Contact persoon

Bertram Heemink

Bertram Heemink

06-41105986 Direct contact

BrixCRM is een gedreven CRM dienstverlener en partner van SugarCRM, wereldmarktleider op het gebied van commerciële open source CRM software. Opgericht in 2007 is BrixCRM een jonge, snel groeiende organisatie met een team van 25 enthousiaste en betrokken mensen.

Missie BrixCRM

Onze missie is organisaties te helpen duurzame klantrelaties op te bouwen en zo de waarde van én voor hun klanten te verhogen. Dit doen wij door effectieve software te implementeren en te integreren. We zijn voor onze klanten een volwaardige en betrouwbare CRM-partner. We adviseren, begeleiden, implementeren en ondersteunen niet eenmalig, maar zien dit als een continu proces. Innovatie, klantgerichtheid, doelgerichtheid, transparantie en betrokkenheid staan hierbij centraal.

Producten

BrixCRM implementeert en integreert effectieve CRM-software. BrixCRM biedt organisaties de tools en ondersteuning die ze nodig hebben om klantgericht te ondernemen. Wij implementeren en integreren effectieve CRM-software en bieden een allround dienstverlening, van business- en implementatie consultancy tot beheer, waarmee organisaties optimaal kunnen inspelen op de wensen en behoeften van hun (potentiële) klanten.

SugarCRM software

Wij maken hierbij gebruik van de online CRM-software van SugarCRM, wereldmarktleider op het gebied van commerciële open source CRM-software. Mede door zijn open source karakter ontwikkelt SugarCRM software zich in razendsnel tempo, waardoor wij onze klanten altijd de meest innovatieve CRM-oplossingen kunnen bieden.

Uitdagende en afwisselende projecten

BrixCRM voert uiteenlopende grootschalige projecten uit voor haar klanten. We werken voor zowel profit als non-profit organisaties, van verschillende omvang en uit diverse branches. Geen enkele opdracht is hierdoor hetzelfde, wat onze projecten altijd afwisselend en uitdagend maakt.

Zo heeft BrixCRM recentelijk voor de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie een portaloplossing gecreëerd, waarmee eenvoudig relevante informatie ontsloten wordt aan betrokken partijen en waarmee belangrijke processen zijn geautomatiseerd.

Ook voor de Nederlandse Politie heeft BrixCRM een grootschalig project uitgevoerd. Zij hebben ons ingeschakeld om één centraal systeem voor hun Contactcenter te realiseren. Hier komen jaarlijks 7 miljoen telefoontjes binnen via het landelijke servicenummer 0900-8844. Het systeem zal na de volledige uitrol door ongeveer 3.000 medewerkers van de politie worden gebruikt.

Andere bekende klanten van BrixCRM zijn o.a. Vanderlande Industries, maar ook voor klanten uit het buitenland, waaronder Telenor (Denemarken) en ADMB (België).

Bedrijfscultuur

We halen het beste in onze medewerkers naar boven en hechten veel waarde aan een prettige werksfeer en een stimulerende werkomgeving. Onze bedrijfscultuur is open en direct. Iedereen heeft voldoende ruimte om zijn of haar ideeën te uiten en om deze te ontwikkelen. Ook bieden wij onze medewerkers volop mogelijkheden om opleidingen te volgen en kansen om door te stromen.

in beeld

Actuele vacatures

Let’s konneqt

  • René
  • Miranda
  • Bertram